Οι πληρωμές των δικαιούχων πραγματοποιούνται, μετά από κάθε αίτηση, εντός τριών εργάσιμων ημερών και η νέα επιδότηση καυσίμων αφορά στους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο.

Μέχρι και την 1η Σεπτεμβρίου θα παραμείνει ανοιχτή για όλα τα ΑΦΜ η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2.

Οι πληρωμές των δικαιούχων πραγματοποιούνται, μετά από κάθε αίτηση, εντός τριών εργάσιμων ημερών και η νέα επιδότηση καυσίμων αφορά στους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο.

  • Διαβάστε επίσης: Οι κρίσιμες ημερομηνίες, τα ποσά του επιδόματος και τα «μυστικά» της αίτησης

Η αδυναμία σύνδεσης και Antivirus

Όμως τι γίνεται αν δεν  μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή;

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr, κάποια antivirus εμποδίζουν την είσοδο στην εφαρμογή, λόγω εσφαλμένων αξιολογήσεων (false positives) για την εν λόγω εφαρμογή αλλά και για άλλα URLs (ακόμη και τραπεζών, στο παρελθόν).

Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να προσθέσετε μία εξαίρεση (exception) για το api.vouchers.gov.gr μέσα από τις ρυθμίσεις του antivirus.

Η διαδικασία

Η διαδικασία προσθήκης exceptions για το Avast Antivirus στην αγγλική και ελληνική γλώσσα προκειμένου να βοηθηθούν οι χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα είναι η εξής:

Βήματα στην αγγλική γλώσσα:

1) Open Avast Antivirus and go to Menu on the top right of the window
2) Click Settings
3) Go to General > Exceptions
4) Click Add Exception
5) On the next screen enter the URL api.vouchers.gov.gr and click Add Exception

Βήματα στην ελληνική γλώσσα:

1) Ανοίγουμε το Avast Antivirus και επισκεπτόμαστε το Μενού πάνω δεξιά στο παράθυρο του Avast
2) Πατάμε στις ρυθμίσεις
3) Επιλέγουμε τις γενικές ρυθμίσεις από τη στήλη αριστερά
4) Στις Εξαιρέσεις πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
5) Στην επόμενη οθόνη γράφουμε το URL api.vouchers.gov.gr και πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης

Με τα βήματα αυτά η σελίδα πλέον δεν θα μπλοκάρεται από το Avast.

Τα παραπάνω βήματα περιλαμβάνονται και στη σελίδα του Avast με εικόνες για κάθε βήμα: https://support.avast.com/en-us/article/Antivirus-scan-exclusions#pc

Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου;

Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ

Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, παρακαλούμε επικοινωνείτε με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210…