Καθώς το κόστος ζωής αυξάνεται, οι ευρωπαίοι των κρύων χωρών ανησυχούν ιδιαίτερα για τους λογαριασμούς ρεύματος

Οι τουριστικές χώρες της Νότιας Ευρώπης ελπίζουν να επωφεληθούν από τους κρύους χειμώνες του Ηνωμένου Βασιλείου και την ενεργειακή κρίση διαφημίζοντας τα θερμότερα κλίματά τους καθώς πλησιάζει ο χειμώνας.

Προορισμοί, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας , της νότιας Ισπανίας και των Καναρίων Νήσων , εκμεταλλεύονται τον «θερμικό τουρισμό», μια τάση για τους Βρετανούς που πετούν σε φθηνότερα, θερμότερα κλίματα για να ξεφύγουν από την κρίση του χειμώνα και του κόστους ζωής στο Ηνωμένο Βασίλειο.

  • Διαβάστε επίσης: O γόρδιος δεσμός της ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη

Ο υπουργός Τουρισμού της Ελλάδας Βασίλης Κικίλιας δήλωσε στον Observer: «Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές για 12 μήνες, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη. Πρέπει να έρθουν εδώ για το χειμώνα».

Μια ελληνική διαφημιστική καμπάνια αξίας 17,5 εκατομμυρίων λιρών θα κυκλοφορήσει σύντομα στο κοινό, με τη λεζάντα: «Θέλεις να νιώσεις 20 ξανά; Με ζεστές χειμωνιάτικες θερμοκρασίες έως και 20 βαθμούς Κελσίου, η Ελλάδα είναι το ιδανικό μέρος».

Οι εικόνες για την καμπάνια δείχνουν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι σε ένα γιοτ, να πίνει από ποτήρια κρασιού και να τρώει καρπούζι.

Η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας σημείωσε άνθηση αυτό το καλοκαίρι, καθώς φαίνεται να έχει κερδίσει περισσότερα μέσω ξένων παραθεριστών από ό,τι το 2019 (προ της πανδημίας), όταν έφερε 18 δισ. ευρώ μέσω 33,1 εκατομμυρίων ταξιδιωτών.

Ο πρόεδρος της ισπανικής ομοσπονδίας τουριστικών τμημάτων Miguel Ángel Sotillos είπε στον Observer: «Από αυτό που βλέπουμε είναι οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι είναι φθηνότερο να έρθετε εδώ από το να βάλετε τη θέρμανση στο σπίτι».

«Θα υπάρχουν ομάδες που θα συνδέονται με απευθείας πτήσεις με ξενοδοχεία και εστιατόρια που είναι έτοιμα να παραμείνουν ανοιχτά», συνέχισε.

Επισκεφτείτε την Μεσόγειο

«Αυτό που λέμε είναι ότι μπορεί να είναι λιγότερο δαπανηρό να σβήσεις τη θερμότητα πίσω στο σπίτι και να έρθεις εδώ. Είναι τόσο απλό».

«Οι άνθρωποι, ειδικά οι συνταξιούχοι, πάντα σκεφτόντουσαν τη δυτική Μεσόγειο τους χειμερινούς μήνες», πρόσθεσε ο Δημήτρης Μαζιώτης, ένας στρατηγός δημοσίων σχέσεων που εργάστηκε στην…